tisdag 22 januari 2013

Gnistrande

Har lyckats skriva på Hjärtat en stund varje dag nu de senaste dagarna.
Känns himla skönt.
Blev inget babysim med Luna på Vattenhuset i söndags.
Hon var lite förkyld och jag hade fortfarande lite feber.
I går tog jag en rask barnvagnspromenad med Luna på en timme 40 min.
Var så trött efteråt att när Luna somnat efter kvällsgröten somnade jag tungt i sängen bredvid. Var inte mottaglig alls när M kom hem sent. M försökte väcka mig fyra gånger. Sedan försökte Ingo väcka mig fyra gånger. Jag bara svamlade. Minns ingenting...
Måste vara förkylningen? Även om jag är bättre...
Ska till en restaurang i dag med Luna. En gammal sekelskiftsvilla 5 min från vår bostad. Ska planera Lunas dopkalas.
Luna döps i kyrkan på lördag. Sedan blir det dopkalas med lunch och tårta.

Vackert ute i dag. Klarblå himmel sol massor med vit gnistrande snö. Många minusgrader...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar