onsdag 15 augusti 2012

I dag

I dag har vi gjort första besöket på BVC med Luna.
  Det gick bra. Luna har redan växt 2 cm och ökat stadigt i vikt.
I går fick hon sin spruta K-vitamin på BB Stockholm då den av misstag inte gavs direkt efter förlossningen.
  Sedan satt vi i ett väntrum (jag låg) i väntan på provsvar för min del. Har haft en tuff feber och känt mig dålig varje dag - sedan två dagar efter vi kom hem från BB. Orolig. Visade sig att jag har mjölkstockning. Tur det bara var det... Nu känns det så mycket bättre. Gått omkring som i en dimma och undrat varför jag mått så dåligt. Skönt att veta... Fick tabletter och hyra en elektrisk mjölkpump stor som en symaskin... Den står nedanför sängen och skrämmer mig...

Ingo är ute med kompisar.
M tar en öl med sina vänner.
Luna ligger vid min sida och drömmer vackra drömmar...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar