torsdag 24 maj 2012

Mama Mia

Hade tid på Mama Mia i kväll.
  Lyckades prata mig ur att bli stucken igen...
Men nästa gång kommer jag visst inte undan.
Jag har fått läkartid på Mama Mia för mina ryggsmärtor.
Allt såg bra ut. Blodtryck var fortfarande lågt, men bättre med lågt än högt.
Jag sa att jag var piggare nu (vill slippa nålarna). Då såg min barnmorska väldigt skeptisk ut.
  På jobbet säger de visserligen att jag ser trött och blek ut. Jag vet inte...
Barnet i magen växer bra. Kurvan stack iväg rakt uppåt efter dagens mätning.
  Min mage har vuxit fort och blivit så stor. Jag börjar få svårt att röra mig. Känns som det sitter värkande tyngder över allt på kroppen.
  Barnets hjärtljud lät bra.
  Och tydligen är det bara bra att det lilla livet sparkar konstant och vildsint. Sparkar så min mage hoppar.
  Det ligger en liten upprorisk sak där inne.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar