måndag 23 juli 2012

BB Stockholm

I dag har vi varit till BB Stockholm igen.
Träffat Ingela Wiklund.
Hon berättade att hon nämnt mig för Cayenne som jobbar där. Är Cayenne som uppfann Dyktekniken som jag läst så mycket om.

Drömförlossningen ser ut så här:

  Vi åker in till BB Stockholm en regnig mörk natt. När vi kommer in möts vi av Cayenne. Jag blir fokuserad stark och lugn så fort jag ser henne. Ett varmt bad har förberetts på mitt rum. Undersökningen visar att kroppen jobbar med all sin kraft. Livmoderhalsen är redan helt öppen. Vi tänder ljusen och sätter på min vattenmusik. Cayenne och jag går tillsammans in i Dyktekniken. Jag känner mig uppslukad som av en magisk kraft. Och genom en virvel av vatten värme vågor och ånga... tar sig jag och Lilla Livet mot varandra. M masserar min rygg och axlar med lavendeloljan. Inga nålar eller gifter behövs. Jag har all styrka. Jag är inte rädd. Så får jag upp den våta kroppen på mitt bröst..... 


Cayenne jobbar nattetid. Men jag vet att om jag inte får henne så blir det bra ändå.
 
Men att vi åker in en mörk regnig kväll eller natt. Den bilden är väldigt stark för mig.

Nu har det börjat regna... Jag har rätt täta sammandragningar...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar