fredag 6 juli 2012

Studio Apelsin

I går blev jag fotad på Studio Apelsin.
  Det blev två timmars intensivt fotande. Kan omöjligt säga hur många bilder som måste ha tagits.
M och jag tillsammans. Och jag själv med gravidmagen.
Var på väg att svimma flera gånger. Inte helt lätt som höggravid att stå i olika poser under så lång tid...
Skönt med The Knife som bakgrundsmusik. Gav rätt stämning.

Hon som fotade mig var underbar. Fick mig att känna mig trygg hela tiden.
Skönt eftersom jag annars inte tycker om att fotas.
  Så fort en kamera tas fram så är jag den som gömmer mig.
Men är nog inte gravid många dagar till nu. Bilder på magen finns knappt.

Så det var magiskt att få föreviga det här...
  Kände mig lite lycklig efteråt. Att det hann bli av.

Annars hade jag en mystisk rätt skrämmande overklighetskänsla i går.
Som om jag befann mig i en bubbla. Svårt att tänka eller ta in något.

Nu regnar det riktigt mycket ute...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar