söndag 3 februari 2013

Babysim

Varit med Luna och M på babysim i dag. I Vattenhuset.
Luna under vattnet för första gången (sedan vattenlivet i livmodern).
Fick dra ner henne ordentligt under vattenytan två gånger.
Gick så bra. Inget skrik eller gråt.
Hon såg bara förvånad ut. Sen var hon lika glad igen.
Hon älskar vattnet. Det märks. Helt lugn hela tiden.
Skönt - eftersom jag också älskar vatten.
När babysimmet tagit slut ska jag fortsätta åka med henne till simhallen.

Efter babysim köpte vi nya kläder till Luna på Polarn O Pyret.
En kofta och två fina bodys. Lagom till våren och sommaren.

Är helt slut av någon mystisk anledning. Bara somnade så fort jag kom hem.
Vet inte vad det är med mig. Svag i hela kroppen.
Nu lägger jag mig.

I morgon bitti är det Babycafé med Luna.

Natti Natti från Nelly


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar