fredag 22 februari 2013

Kväll

M är på konferens i Oslo.
Luna har blivit mycket förkyld.
Kräkts gråtit. Snorar massor. Het av feber.
Inte velat äta eftersom hon bara får upp det direkt.
Försökte med Alvedon.
Även det kom upp med en gång.
Hon sover nu men vaknar gråtandes med jämna mellanrum.
Så synd om henne.
M är också väldigt förkyld. Mår risigt på konferensen.
Ingo ska (skulle) med tåget till Göteborg i morgon.
Jag skulle ta Luna i den nyinköpta Babybjörnselen och följa Ingo till tåget.
Men det går inte nu med henne så här dålig.
Måste boka om biljetten till måndag.

Jag har haft mycket ångest i kroppen flera veckor nu.
Men senaste veckan har varit värst. Värre dag för dag.
Stress. Svårt att äta. Mardrömmar. Osv osv osv

Men i dag (särskilt nu i kväll) har jag en så lugn skön HEL känsla i kroppen.
Jag mår bättre än jag gjort på mycket länge.

Jag får vara den jag vill vara.
Det är det bästa.

Fri. I mig själv.

Vad jag älskar Ingo och Luna.
Det bästa som finns. Det bästa jag gjort. Det bästa jag har.

Jag älskar M.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar