söndag 3 november 2013

Regn

Regnet öser ner och har så gjort största delen av dagen.
Jag hade tur. För fotograferingen med Luna gick att genomföra i dag.
Regnet kom precis efter att vi kommit hem.
Fotografen N har mailat mig att det blev mycket fina bilder.
Känns skönt att ha fått det gjort.
Även om det gick bra var det en påfrestande fotografering på ca 1,5 timme.
Luna var inte alls samarbetsvillig.
Jag fick springa runt bland löv och äpplen och försöka locka och roa...
Luna blev så trött mot slutet att hon ilskrek i vagnen hela vägen hem.
Sedan har hon hela denna dag mer eller mindre gråtit för allt varje minut...
Och jag känner mig just nu helt slut i huvudet och i ryggen.
Hon vill bara bli buren men något har hänt med min rygg så jag har svårt att röra mig.
Luna har kommit in i en ny tandsprickningsperiod... därav all gråt skulle jag tro.
Under kvällen har hon fått Alvedon men det gjorde ingen skillnad.
Nu ska Luna sova...

M och Ingo har i dag varit på spelmässan Gamex i Kista.

Fina JohnBlund-tyget på dynan i Lunas vagn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar