måndag 9 april 2012

Koftan

Kom hem idag efter att ha varit i Linköping över påskhelgen. Snön öste ner hela vägen dit i fredags när vi tog bilen dit. Lördag morgon vaknade jag upp till att det blivit vinter igen. Helt vitt ute och verkligen tjockt med snö. Vackert men lite overklighetskänsla... Vi promenerade i den gnistrande snön.
  I kväll har jag sett den tankeväckande kortfilmen Micky badar i SVT. Den tyckte jag om. Den 100-åriga kvinnan som varje dag oavsett årstid badar i havet. Hon berättar om sitt liv.
  Såg sedan musikalen Singin in the rain. Längtat länge efter att se.
  Bokat tågbiljett till Ingo som ska till Uppsala i morgon bitti.
  Babykläder bilbarnstol och barnvagn har nu införskaffats. Ännu finns några större inköp kvar men känns bra. Lyckades i går få en babykofta av M:s syster som såg ut som den jag letat efter. Vit hemstickad mjuk. Ska lägga ner den i BB-väskan nu innan jag somnar...

Inlägget ovan skrevs i går kväll men publiceras först nu pga. motvillig dator.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar