fredag 6 april 2012

Påskägg

Lilla Livet sparkar friskt där inne. Har ingen förhoppning om sömn i natt. Jag lägger mig nog om någon timme eller så... M sover för länge sen. Jag har satt på tevatten.  Är kissnödig var femte minut nu pga den lilla. Lite frustrerande.
I kväll såg jag den helt underbara dokumentärfilmen som finns här på SVT Play. Om denna 87-åriga härliga "trollpacka"... Mozart och mums-mums.
   http://svtplay.se/v/2759007/klipp_mozart_och_mums-mums
Har nu läst ut min "Garbo - berättelsen om hennes liv" av Antoni Gronowicz. Även läst om och ut min "Smultronbett" av Barbara Voors.
Fick i dag ett påskägg på jobbet. Tyckte om den lila kycklingen inuti. Men godiset tycker jag inte om. Ingo fick påskägget.
  Vi åker till Linköping i morgon med bil. Det ska visst bli snöoväder och halka....

Natti Natti från Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar