fredag 15 mars 2013

Fest?

Nej jag sover inte...
Tankarna började virvla...

Det rör sig om en födelsedagsfest på lördag.

Började må dåligt. Hängig. Kände att det finns mycket stor risk jag inte orkar gå på lördag.

Såg då på FB hur hon (kan kalla henne Mi) skrivit långt öppet inlägg om hur ledsen hon var.
Hon hade sett fram emot festen. Nu hade de flesta valt att hoppa av. Hon tyckte det var så illa...
Fick då skuldkänslor.
Hade verkligen velat gått dit - om jag var kry...
Men nu kan jag verkligen inte ställa in det känner jag. Får ta mig dit hur jag än mår.

Nu eftersom de flesta sagt att de ska hem tidigt, inte följa med in till stan efteråt osv...
Då har Mi ändrat det till att man får ta med sina barn i stället. Festen inställd. Blir mammafika med barn. Gör mig ingenting. Mysigt ha med Luna...

Men känns så tråkigt hon är ledsen...

Så trist när man vill ha en stor fest... Så hoppar de flesta av...
Eller svarar inte ens...

Får se hur det nu blir på lördag...
Känns rätt osäkert just nu.

Sova nu.

Natti Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar