tisdag 19 mars 2013

Drömkropp

Kom hem för en timme sedan.
Det blev länge och intensivt på gymmet i kväll.
Längtar ihjäl mig efter min tidigare kropp...
Men nu har jag ont i ryggen. Sitter i soffan med TENS- apparaten påkopplad.

Tävlar mot M. Vi har varsitt mål att uppnå.
Den som först når sitt mål vinner.
Vinnaren får en SPA- behandling värde 2000 kr.

Jag ska nå min idealvikt; två till sju kilo mer än nu.
Dessutom - minska tio cm i midjemått...

Vill bli fin över hela kroppen.
Men är midjan det allra svåraste - när man varit gravid...
Det svåra är att få en smalare midja. Ändå inte gå ner i vikt.
Fortätta äta bra. Äta ordentligt så det lägger sig jämnt över kroppen.

Som gravid gick jag upp 16 kg. Normalt.

Har en bild för mina ögon hur jag vill se ut.
Drömkroppen.
Med mycket slit svett och tårar...

... borde väl även denna dröm kunna bli sann?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar