onsdag 22 maj 2013

Poeter.se

Har nu återupplivat mitt medlemskap i Poeter.se.
Tänkt först skapa ett konto där. Men namnet var upptaget.
Fick då se att jag redan hade ett medlemskap sedan i februari 2011.
Märkligt. Hade glömt bort det fullständigt.
Hade ett svagt minne av att jag försökt bli medlem.
Men att det kanske inte blivit av?
Fann att jag lagt ut hela första kapitlet av Ängeln.
Kändes inte helt bra eftersom jag är så missnöjd med min roman.
Det kommer bli bra i slutändan men det lär krävas oerhört mycket arbete.
Nu lät jag ändå första kapitlet ligga kvar. Kanske raderar det senare...

Skrev en liten presentation.

Ni finner mig som Nelly Nor på Poeter.se.

Kommer lägga ut dikter och annat där......

Även följa andra i deras skrivande.
Kommer bli mycket spännande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar