söndag 28 april 2013

Natti Natti

Kvällens minuter rusar närmare midnatt...
Jag ska krama ur min baddräkt och hänga den på tork (som jag glömt).
Sedan tänker jag hälla ut mitt kallnande te och göra mig i ordning för att lägga mig.
Tvingas ge upp för i kväll.
Kommer skriva mycket på Hjärtat i morgon.....

Det har varit en krävande dag med mycket gråt och frustration från Luna.
Hon har tandsprickning.
Hoppas hon mår lite bättre i morgon...

Det var så skönt att i kväll få se Babel i soffan med M. Jag missar oftast Babel (av någon anledning jag inte vet) så jag får se avsnitten på svtplay. Men det är inte alls samma känsla.
Dessutom var det så skönt att få se det just tillsammans med M. Det är ett program som passar oss båda så bra.

Dröm vackra drömmar.

(Nu vaknar Luna för amning....).

Natti Natti från Nelly.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar