fredag 12 april 2013

Morgon

Vid 6 vaknade vi. Uppstigning för mig och Luna.
Ingo skulle iväg till skolan.
M är fortfarande på konferensen.
Kommer hem någon gång i kväll. Kanske sent?

T kommer vid kl 18 och sover kvar.
Undrar vad jag ska hitta på till middag?

I går var som en drömdag med Luna.
Harmonisk lycklig och ljuv var hon. Från morgon till kväll.
Det var 6 grader varmt på kvällen!
Jag kunde för första gången i år gå ut i bara min trenchcoat och tunna stövlar!
Lämnade halsduk mössa och vantar hemma.
Luna fick ha på sig en tunn overall och tunna ugglemössan.
Hon sov så gott i vagnen.
Det var ren njutning i att vara ute.

I dag är det grått och inte alls fint som igår.
Lunas humör sedan hon vaknade har varit.....
.... att bara skrika och klänga på mig varje minut...
Slå och sparka på allt.....
Är så obeskrivligt trött........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar