onsdag 10 april 2013

Kväll

Sitter här helt matt...
Så mycket runt omkring mig just nu...
Så oerhört mycket....

På löpbandet sprang jag tills jag var nära att kräkas.
På riktigt.
När jag kom hem hade M precis kommit hem med Luna.
Hon hade fått följa med M på jobbmöte i dag.
Jag nattade Luna vilket drog över ordentligt på tiden.
Blev försenad till fransktimmen med Ingo.
Stapplade in i hans rum halvsovandes... Kändes inte bra.
Kände mig inte så bra på franska just i kväll när jag nästan sov...

Nu sover mina båda barn.
M är i arbetsrummet. Planerar och packar.
Han åker på konferens tidigt i morgon bitti.
En konferens i Dalarna. Blir borta till fredag kväll.

Har läst om oändligt många olika kurser nu.
Ska söka ett flertal kurser i morgon.
Det ska skickas motivationsbrev, textprov mm. mm. till flera av skolorna.
Får göra allt detta i morgon när jag samtidigt har Luna hela dagen och kvällen.
Hoppas det ska kunna gå bra ändå.
Måste även städa i arbetsrummet som förvandlats till ett inferno av böcker och papper.
T kommer nästa dag och ska då kunna sova där inne.....
Sedan måste jag ta med Luna till jobbet. Måste återlämna mitt smartkort till datorn.

Måste även pressa in en timmes franska med Ingo i morgon kväll.
Samtidigt som Luna måste vara med även då.

Jag undrar........
Hur detta ska gå till......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar