måndag 24 juni 2013

Natti Natti

Nu har det varit midsommar.
Och nu är midsommaren över.

Har varit utanför Linköping på landet.
Där har inte funnits internet.
Så inte kunnat skriva.

Hade dock kunnat skrivit i dag. Om jag orkat.
Vi tog bilen till en utflykt som aldrig blev av.
Eller vad man ska säga.
Åkte till en gård som skulle ha djur.
Men de stängde in djuren direkt när vi kom dit.
Så vi kom för sent.
Lekte med Luna i en lekpark där och åkte hem.

Varit oerhört trött efter denna midsommarhelg...

M väckte mig vid midnatt då jag somnat intill Luna vid nattningen.
Då gick jag upp och skrev på Hjärtat en timme.
Nu skriver jag till er.

Hoppas ni haft en underbar midsommarhelg...

I morgon kommer fler ord och bilder från mig.

Dröm vackra drömmar...

Nu vaknar Luna... Dags för amning och välling...

Natti Natti från Nelly.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar