lördag 12 oktober 2013

Natti Natti

När jag druckit en kopp te med honung ska jag lägga mig.
Läsa lite i sängen innan jag somnar.
I morgon ska vi vara tre timmar på Lunas förskola.
Gårdfixardag.
Bygga plantera och städa.
Avslutas med lunch.
Av 50 föräldrapar har 3-4 vuxna anmält intresse.....
Och sedan jag och M.
Känns inte bra.
Har ingen lust att gå dit.
M vill.
Inte jag.
Är förkylningshängig.
Somnat till flera gånger under dagen.
Jag vet inte om jag ska tvinga mig dit i morgon eller inte...

Man måste ingenting.
Vet bara inte om jag borde ge det en chans.
Kanske kan jag bli överraskad.

Men jag vill hellre lägga tid på kursen som inte hunnits med.
Deadline är på söndag.

Nu ska jag dricka mitt te.
Ska sedan bli så skönt att sova.

Dröm vackra drömmar...

Natti Natti från Nelly.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar