onsdag 30 oktober 2013

Natti Natti

Kvällen har ätits upp av att försöka lösa ett problem med datorn.
Än så länge är det olöst.
Min Macbook Air är full.
Har raderat program och bilder men ingen direkt skillnad.
Filmer har av misstag kopierats men vet inte var de ligger eller hur allt detta ska lösas...
Allt är förvirrande.
Försökte skapa ett nytt google drive- konto för att lägga filer där.
Det gick inte heller som planerat.

Hoppas kunna lösa det här någon annan kväll...

Det kommer kännas skönt när det är löst.
Och när jag fått ordning på allt.
Det är en sagolik känsla.
När allt kommer på sina rätta platser.

Nu är det bara stor förvirring...

Nu måste jag sova.
Känns bra att jag fått en del skrivet på Ängeln i dag.

Nu tror jag Luna snart vaknar för sin nattvälling.

Dröm vackra drömmar...

Natti Natti från Nelly.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar